Ahad, 6 Januari 2013

bagaimana nak naik semangat untuk kurus???? (kick start)

1 LIHAT PADA KAWAN YG BERJAYA.

 ada kawan2 teman yg dah berjaya menguruskan badan mereka.oleh itu buat lah sharing pengalaman dan bagaimana buat. selalu teman tanya mcmana dia makan? ini salah seorang kawan aku yg berjaya..


ni member aku rahman salah seorang yang buat aku terbakor. dan yang berjaya kurus dalam setahun.dia jugak adalah mentor aku dalam nak kuruskan badan.tak kedekut beri ilmu dan petua pada aku.


2.TENGOK PROGRAM KURUSKAN BADAN!

 bnyk program mcm nie. yg aku suke tgk the biggest loser. memang dashyat! memang terbakar aku tgk! satu lg kat astro iaitu life inspired banyak segmen makanan sihat dan juga kalau pagi tu ada segmen senaman




3.TENGOK BLOG!

blog yg paling kerap aku tgk ialah kevin zahari dan aku tak nak gemuk! memang best! dpt banyak tips darinyer dan e book mereka terbaikkk!




ini lah benda yg membangkitkan semangat aku untuk kurus dan yg penting hidup dgn sihat.ini aku buat sebagai panduan dan aku percaya boleh kurus.harus berfikiran positif!!!! jadi inilah cara aku buat.kalau ada yg lebih baik tolong share dgn aku....

 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan